Oranjevereniging s-Gravendeel

Meld je aan!

Wij hebben ook dit jaar met koningsdag weer kofferbakverkoop en marktkramen.

Iets verkopen op Koningsdag: wat is er nu precies mogelijk? We zetten even alles op een rijtje voor je!

Er zijn drie mogelijkheden:
→ Kofferbakverkoop (gratis!)
→ Kleedje (gratis!)
→ Marktkraam (regulier tarief € 60,- en voor verenigingen en vrijwilligersorganisaties bedraagt het tarief € 30,-)

Alles vindt plaats rondom de Kreek. Aan de ene zijde (Noord Voorstraat) staan de kramen opgesteld en aan de andere kant (Zuid Voorstraat) stellen we de auto’s voor de kofferbakverkoop op. Te druk? Dan breiden we uit naar de rotonde en de Havenstraat. En rondom de gehele Kreek, op het gras direct langs de waterkant, is er meer dan voldoende plek voor de kindervrijmarkt!

Voor de kramen is reserveren nodig, voor de kofferbak verkoop vinden we het fijn maar niet noodzakelijk!

En… wat kies jij?

Aanmelden kan via hetzelfde formulier hieronder.

Let op: je reservering is pas definitief nadat wij deze hebben bevestigd! Kies je voor het verkopen van jouw spulletjes op een kleedje? Dan hoef je niet te reserveren; je kunt op 27 april gewoon zelf een plekje uitkiezen.